utorok 12. júla 2016

strange feeling

Zvláštny pocit.
Neidentifikovateľný.
Dobrý či zlý?
To ešte neviem.

Vyzdvihol si vo mne niečo.
Niečo, čo som nepoznala.
Niečo, čo mi zmenilo život.
Niečo, čo mi predtým nikto iný neukázal.
Nechcem o to už nikdy prísť.
Nechcem prísť o sebadôveru, ktorú si vo mne prebudil.
Nechcem prísť o teba.

Zlomená.
Áno, bola som zlomená.
Zničená, životom.
Tým mojím.

Zjavil si sa.
Len tak.
Zo dňa na deň.
A všetko zmenil.

Všetko?
Možno preháňam.
Ale.. Postavil si ma na nohy.
Nikto iný to nedokázal.
Nikto.
Len. Ty.

Stále si tu.
Len. Inak ako ťa potrebujem.
Nikdy nebudeš pre mňa to, čo potrebujem.
Svoju úlohu si už splnil.
Mňa zachránil.

Bojím sa.
Čo ak tu už nebudeš?
Čo ak tu nebudeš, keď sa to znova stane?
Kto mi pomôže?
Kto ma vytrhne z tej ničoty?
Len. Ty.

Priateľ?
Záchranca?
Známy?
Okoloidúci?
Kto si vlastne?

Si môj.
Môj svetlý bod.
Môj úsmev na tvári.
Moja sila do dňa.
Moje šťastie.
Môj neidentifikovateľný pocit.
Myslím, že dobrý.
Áno.

Dobrý. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára