streda 10. augusta 2016

it's just a bad day

Dajte mi možnosť prosím. 
Možnosť na lepší život.
Ach, ty hlúpa.
Žiadna ďalšia možnosť nie je.
Minula som predsa už všetky.
Všetky, ktoré mi život ponúkal.
Všetky, ktoré mi dal.
Ktoré som zahodila.
Premárnila.
Hlúpo odignorovala.

Naivná som bola.
Ružové okuliare nasadené som mala.
Nevnímala okolie.
Nevnímala kam môj život ide.
Kam padá.

Už dopadol.
Na samé dno.
 Nič mi neostalo.
Len prázdne slová.
Tajné túžby.

Potrebujem sa postaviť na nohy.
Nájsť silu na lepší život.
Dokopať sa k správnym rozhodnutiam .
Zahodiť tú masku.
Masku, ktorú každý deň ukazujem všetkým.
Nikto ma nepozná.
Nikto nič nevie.
Len si domýšľajú.
Sú oklamaní.
Mnou.
Nikým iným.
Nedokážem sa im pozrieť do očí.
Toľko klamstiev.
Falošných sľubov.
Že sa to zlepší.
Blbosť.
Šlo to len dolu vodou.
Stále horšie a horšie.

Už som na konci.
Na okraji.
Priepasti.
Ešte krok a spadnem.
Potom už návrat možný nebude.

Musím.
Musím nájsť tú silu.
Na lepší zajtrajšok.
Na lepší život.
Na život.
Plný  radosti a smiechu.
Bez klamstiev.
Bez výčitiek.
Bez seba zožierania.

Na život kde budem môcť byť sama sebou.
Musím nájsť tú silu.
Nie potom, nie zajtra.
Už dnes.
Hneď.
Idem.
Nájsť tú silu.
Nájsť samú seba.

 Idem.

Dajte mi možnosť prosím.
Možnosť na nápravu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára