piatok 20. mája 2016

Spolu.

Poznám ťa ako vlastnú dlaň. 
Znie to ako klišé, ale nemôžem si pomôcť. 
Si mojou prvou a poslednou myšlienkou. 
Si mojím slnkom v chladných dňoch. 
Si mojím svetlom na tmavých miestach, mojou oporou. 
Mojím najväčším želaním.
Tým splneným. 
Si to, čo chcem každý deň. 
To, čo potrebujem.  
Si nenahraditeľný. 
Pre mňa.Som mladá, aby som takéto niečo cítila? 
Nie. 
Som dosť silná, aby som ustála toľko citu? 
Áno. 
Dokážem to precítiť celým svojím bytím. 
Dokážem ťa milovať všetkým, čo mám. 
Stačí to? 
To mi povedz ty. 

Viem to. 
Viem, že tu a teraz sme len my dvaja. 
Mladí a drzí. 
Voľní a divokí.
Nepolapiteľní.  
Nekonečná láska. 
Áno kričí moje srdce, môj mozog, moje ústa kričia tie slová. 
Milujem ťa. 
Odpovedáš mi rovnakým spôsobom. 
Spolu. 
Spolu zvládneme všetko. 
Zvládneme prejsť hory, doly, moria, púšte. 
Zvládneme nezvládnuteľné. 
Viem to, pretože si mojou silou do dňa. 
Si mojím sprievodcom v svete divov a zázrakov, ktoré mi ukazuješ. 
Si bod na mape, ktorý svieti najžiarivejšie. 
Na mape želaní. 
Vravela som už, že si mi splnil moje najväčšie želanie? 
No je to lepšie než som si vysnívala. 
Vieš prečo? 
Pretože ho prežívaš spolu so mnou. 
Každý jeden deň. 
Ak nie som s tebou, nie som stratená. 
Nie som. 
Si mojím majákom. 
Stálym bodom. 
Ktorý na mňa vždy počká.


O čom som písala? 

Prečo som to písala? 
Prečo? 
Zbytočne. 
Zbytočne. 
Niečo si mi sľúbil. 
Prečo? 
Prečo si nedodržal svoje slovo? 
Prečo si mi zlomil srdce? 
Prečo si sa nechal odviesť tam hore? 
Nechcem, aby si na mňa hľadel zhora. 
Chcem ťa pri sebe. 
Tu dole. 
Medzi živými. 
Prečo? 
Prečo si ma opustil a nechal samú? 
Všetky tie slová navždy mi prídu hlúpe. 
Nie zbytočné, ale hlúpe. 
Neboli pravdivé. 
Ty si chcel byť statočný a doplatil si. 
Doplatil si na hlúposť ľudí. 
Na hlúposť. 
Jediné, čo vidím teraz je hlúposť. 
V každom jednom kúte. 
Nič nie je ako predtým. 
Ja som stratila teba. 
Môj maják, môj stály bod. 
Stratila som sa v tvojom svete. 
Zázraky zmizli spolu s tebou. 
Ostal len strach a hrôza. 
Samota ma pohltila. 
Pohltila tvoj svet, náš svet. 
Každá jedna cesta je pre mňa výzvou. 
Bojím sa prekročiť mláku. 
Moja nebojácnosť a sila odišli spolu s tebou. 
Stratila som sa. 
Si nenahraditeľný. 
Pre mňa.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára